Reclamecampagnes die impact maken

Een doeltreffende boodschap met een sterk concept, onder de aandacht brengen door de inzet van diverse communicatiemiddelen? Reclame komt van het Latijnse woord ‘reclamare’. Dit betekent letterlijk ‘herhaaldelijk roepen’. Bij een effectieve reclamecampagne draait het daar om. Het doel van een campagne is op zoveel mogelijk relevante plekken aandacht geven aan jouw merk en verhaal. BBLD gelooft in de marketgetting en creativiteit, een consequente boodschap overbrengen aan jouw doelgroep, zodat jouw doelgroep het bedrijf, merk, product of dienst ziet, onthoudt, afneemt en gebruikt. Opvallen door te onderscheiden en veelvuldig jouw boodschap over te brengen aan je doelgroep.

Onderzoek en Strategie

Onderzoek en strategie

BBLD onderzoekt en analyseert de markt, doelgroep en organisatie. Wij brengen de doelgroep en concurrenten in kaart om vervolgens te kijken hoe jouw bedrijf zich verhoudt tot deze partijen. Een grondig onderzoek geeft vaak nieuwe inzichten welke kunnen leiden naar een nieuwe of aangepaste strategie.
Concept en Ontwerp

Concept en ontwerp

Bij een reclamecampagne is een sterk concept essentieel. Er moeten keuzes gemaakt worden op basis van creativiteit, onderzoek en feiten. BBLD vertaalt de strategie naar een concept en pakkend ontwerp.

Verschil maken

Durven, denken, doen. Strategische keuzes maken. Gaan voor het beste idee. Uitwerken tot in de puntjes. Onze beste werk ontstaat vanuit focus en bezieling. De campagnes van BBLD maken verschil en vallen op.

Onze aanpak

In zeven stappen naar succes:

Stap 1. Onderzoek
Stap 2. Strategie
Stap 3. Concept
Stap 4. Content
Stap 5. Communicatiemiddelen
Stap 6. Lancering
Stap 7. Conversie & Optimalisatie

Content en Middelplan

Content en middelenplan

De campagne wordt pas echt zichtbaar wanneer content en middelen ontwikkeld worden en er keuzes gemaakt worden voor bepaalde communicatiemiddelen. Compleet verwerkt in een roadmap wordt zichtbaar welke communicatiemiddelen ingezet worden in deze campagne. Van advertentie tot flyers en van (actie)website tot een promotiefilm; BBLD helpt je hierbij.
Conversie en Optimalisatie

Conversie en optimalisatie

De campagne is live. Je wilt natuurlijk weten wat de resultaten zijn en wat deze opleveren. Ook is het tijd om prospects om te zetten naar trouwe klanten en loyale merkambassadeurs.